En el marc de l'activitat de conservació i promoció del patrimoni cultural local, la Fundació Privada Reddis convoca des de 1999, i cada dos anys, el Premi de Pintura Ceferino Olivé, que porta el nom de qui fou destacat aquarel·lista i mestre de pintors reusenc.

Al marge dels artistes de prestigi que hi han participat, una bona mostra de les seva repercussió són les més de set-centes obres que s’hi han presentat al llarg de les vuit edicions convocades als darrers quinze anys. El fons de la Fundació s’ha anat engruixint amb les obres dels guardonats, amb produccions artístiques de Josep Bahima, Jaume Camats, Paquita Ciurana, Dolors Manrubia, Monika Grygier, Glòria Cot, Clara Vidal, Daniel Berlada, Ernest Descals, Marta Argentina, Garcia Suárez, Evelyn Roca Schöpe, Coia Ibañez Ferrater, Anna Valls Boza, Pío Costa Beiró, Òscar Sanchís, Anna M. Valera, Jara Palomino, Anet Duncan Byng, Ángel Vaca de León, M. Dolors Ruiz Albiol, Teresa Jordà, Vitó Fernando, Alday Cruz Joan Longas Albau i Hugo Bustamante Isla, entre d’altres.

La Fundació ha cedit recentment a l'Institut Municipal de Museus, a través d'un conveni, una selecció de dinou obres del seu fons, que s’afegeixen a les deu pintures que ja es van dipositar els anys 2006 i 2008. Amb aquesta nova aportació, la Fundació Privada Reddis enriqueix qualitativament el fons d’art del Museu, tot esdevenint un pilar en la tasca de conservació del patrimoni de la ciutat. Una selecció d'aquestes peces es podrà veure a l'exposició de les obres guanyadores de les diferents convocatòries del Premi Ceferino Olivé, un muntatge que té el suport de la Diputació de Tarragona.

Del 26 de març al 20 de maig.