L’exposició “Evolució paleoambiental i poblament prehistòric a les conques dels rius Francolí, Gaià, Siurana i rieres del Camp de Tarragona” es proposa acostar al públic els objectius i resultats científics d’aquest projecte de recerca endegat l’any 2001 per l’Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES)  i que duu a terme a les conques d’aquests rius.

Durant els 14 anys d’existència d’aquest projecte s’han portat a terme excavacions arqueològiques en un total de 14 jaciments, amb més d’un centenar de treballs científics publicats, així com la realització de diferents accions de socialització del coneixement, entre les que destaca aquesta exposició.

L'exposició es podrà veure al Museu d'Arqueologia Salvador Vilaseca fins  el 14 d'abril de 2016.