Fins al 5 de gener de 2016 es pot visitar, a la Sala Quatre del Museu de Reus, l'exposició “Temps de Nadal, temps de joguines”.

Entre les peces que s'exposen, del fons del Museu, hi ha joguines que reprodueixen en miniatura el món adult (fireta, estris de cuina, eines d'oficis...)  nines, joguines de llautó (com ara cotxes, un garatge, animals mòbils...), joguines de construcció, un teatre en miniatura, un teatre de putxinel·li, jocs de taula i altres joguines d'època.

La mostra també permet descobrir quins són els personatges tradicionals que per Nadal han dut els regals a la canalla, tant a Catalunya com en d'altres cultures, com ara els Reis d'Orient, els arbres i tions nadalencs o Sant Nicolau, entre d'altres.

L'horari de visita de l'exposició a la Sala Quatre (pl. de la Llibertat, 13) serà de dilluns a dissabte, d'11:00 a 13:30 i de 17:00 a 20:00 h. Els diumenges i festius en què obri el comerç també estarà oberta d'11:00 a 13:30 i de 17:00 a 20:00 h.