Imatge de l'acte d'obertura de la mostra dedicada a Niepce

L'exposició "Fotografia Niepce. 100 anys d'història. Barcelona 1915 - Reus 2015", prorrogada fins al 17 d'octubre

01/10/2015 - 09:45

La mostra "Fotografia Niepce. 100 anys d'història. Barcelona 1915 - Reus 2015" s'ha prorrogat fins al dissabte 17 d'octubre.

L'exposició es va obrir al públic al Museu de Reus - espai plaça de la Llibertat el passat mes de juny. La mostra aplega imatges dels fons d'aquest establiment reusenc que ha copsat el batec de la ciutat des del 1926 fins a l'actualitat. L'alcalde, Carles Pellicer, la regidora de Cultura i Joventut, Montserrat Caelles, el responsable de Niepce, Carles Busquets, la historiadora Carme Puyol i la directora del Museu de Reus, Anna Figueras, van participar en l'obertura al públic d'aquesta exposició, que es podrà visitar al Museu de la plaça de la Llibertat.