Si bé la indústria ha tingut un paper cabdal en l’economia i la societat del Reus del passat, és l’agricultura la llavor d’on sorgeix l’èxit. La tríada mediterrània ha capitalitzat durant segles el territori d’influència de Reus, especialment l’oli i el vi. Alhora, el processament d’aquests conreus i el comerç dels seus fruits van erigir a Reus com a referent del Camp.
Camp i ciutat ens parla d’això, de la relació simbiòtica entre Reus i el Camp. I ho fa a partir de la fantàstica col·lecció de premses d’oli i vi del Museu de Reus amb la gran premsa de biga com a absoluta protagonista. Un homenatge a les mans destres i els esforços dels qui han treballat i treballen la terra.
El Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus disposa d’un arxiu fotogràfic amb més de 800.000 fotografies, de les que en podeu consultar més de 45.000 clicant aquí.
Accedir a la fototeca