18/10/2018

Brossa com a inspiració

Exposició "Brossa com a inspiració"

Castell del Cambrer
Del 18 d'octubre a l'1 de desembre de 2018

El Castell del Cambrer (Plaça del Castell, 3), edifici històric que havia acollit l'Arxiu i que ara la ciutat recupera com a equipament cultural, obre aquest octubre amb l'exposició "Brossa com a inspiració".

El II Certamen Miró&Art va comptar amb la participació de cinquanta artistes vinculats a les galeries d'art del Gremi de Galeries d'Art de Catalunya (GGAC), els quals van presentar un total de seixanta-dues obres en diferents formats, totes inspirades en el gran creador i poeta visual que fou Joan Brossa. Gràcies a l'aposta pel mecenatge cultural de l'empresa reusenca Vermuts Miró, l'obra guanyadora il·lustra l'ampolla del Vermut Reserva de l'any 2018, que també podreu veure a l'exposició.

L'exposició es podrà visitar de dimarts a divendres, de 17 a 20 h.
Els dissabtes, de 10 a 14, i de 17 a 20 h.

També pode visualitzar el catàleg de l'exposició aquí: