10/04/2021

Estrena de l'espectacle familiar La Terra de colors

El proper dissabte 17 d’abril els Museus de Reus presenten l’espectacle La Terra de colors, la proposta familiar vinculada a l’exposició Mirant l’altre, la imatge de la diversitat al Museu de Reus.

La companyia Teatrosfera és l’encarregada de construir una narrativa teatral al voltant de l’exposició Mirant l’altre amb un propòsit: que el públic familiar surti de la sala amb més preguntes que respostes. És la història d'una trobada entre dos personatges que busquen respostes. Provenen de dos mons diferents, la Terra blanca i la Terra negra, i compartiran l'aventura de descobrir que hi ha una Terra plena de colors. Gràcies a la participació del públic, aprendran que la diversitat és divertida i enriquidora.

L’espectacle de 40’ s’oferirà gratuïtament el tercer dissabte del mes fins l’agost a la sala petita del Museu Salvador Vilaseca (raval de Santa Anna, 59).

17/04 a les 12h

15/05 a les 12h

19/06 a les 12h

17/07 a les 12h

21/08 a les 12h

Fitxa artística

Espectacle familiar

40 minuts. Català

Autoria i interpretació: Neus Ceballos i Maria Bravo

Imatge: Anna Segarra

Espai sonor: Paula Elías

Producció i vestuari: Teatrosfera

Reserva d’entrades: És podem fer tant a https://ticket.reuscultura.cat/  com a la recepció del Museu Salvador Vilaseca (raval de Santa Anna, 59, de dimarts a dissabte, de 10 a 14 i de 17 a 20 hores)

Mesures sanitàries: Per tal d’evitat contagis i per a reduir el risc de rebrots reforcem la prevenció tot mantenint la distancia de seguretat, amb l’ús obligatori de mascareta, la desinfecció de mans, el control de la temperatura corporal i  la ventilació i neteja dels espais.