11/04/2023

Paradigmes: BUNKER_Introspective

Els propers 20 i 21 d’abril, el Centre d’Art Cal Massó acull Bunker_Introspective, l’espectacle de dansa de Marc Jubete.

La proposta parteix del qüestionament sobre l’existència i el lloc que ocupa l’ésser humà en l’univers. Allunyat de les arrels, protegit dins d’un món artificial, l’ésser humà busca la seguretat i un sentit a la vida, i es posiciona, en un deliri col·lectiu, a un nivell superior de tot el que l’envolta. Tanmateix, no deixa de ser esclau de la ment, que distorsiona la visió i la perspectiva del món i que alimenta expectatives i inseguretats. Oblida que la supervivència depèn en gran manera de les accions més enllà de la mateixa existència. L’ésser humà no és ni el principi ni el final, només és una petita part d’un ball còsmic.

BUNKER_Introspective és l’adaptació per a un sol intèrpret de la peça BUNKER, que va ser en gran part el resultat de l’exploració amb ManNera Dansa durant tot el temps que la pandèmia va aturar gran part de l’activitat. Aquesta adaptació condensa així el treball de molts artistes en un de sol i, aquesta vegada, seré jo aquest intèrpret en solitari. Serà aquí doncs, al nostre Cal Massó, la primera vegada que m’hi aventuro. Bon viatge.”

L'espectacle té una durada de 45'.  El preu de les entrades és 4€ i podeu adquirir-les al link "entrades" del web https://ticket.reuscultura.cat/ o a la recepció del Museu de Reus del raval de Santa Anna, 59.