19/06/2023

Passejant pel mercat, a la Sala Quatre

Museus de Reus, acull fins el 15 de juliol l'exposició de l'artista Montserrat Massó, una mostra de quadres a l'oli que conviden a fer un recorregut per diferents mercats de casa nostra i més enllà.

L'exposició consta d'un total de 41 obres representant una quinzena de diferents mercats de fins a 7 països. Són mercats de tota mena, principalment a l'aire lliure, i de diferents tipologies: marxants de roba, mercats de broncanters, parades de fruita i verdura, ... S'hi poden veure escenes quotidianes entre paradistes i clients, o qui simplement passeja i bada amunt i avall, tot transitant entre les llums i ombres dels tendals. És una pintura colorista, lluminosa, plena de vida i moviment, que reflecteix tota la diversitat de gents i els seus gestos, i el bullici dels mercats que mai paren quiets.

Es pot veure a la sala Quatre del Museu de la plaça de la Llibertat de Reus fins al 15 de juliol, de dilluns a dissabte de 6 de la tarda a 9 del vespre.