02/06/2022

Segona edició de L'altre Tapiró al Museu, a la Sala Quatre

Dissabte 4 de juny, a les 12 hores, els alumnes de 1r de l'ESO de l'Institut Josep Tapiró de Reus inauguren la segona edició de l'exposició L'altre Tapiró al Museu

A la Sala Quatre del Museu d'Art i Història, es presenten obres artístiques fruit de la reflexió sobre les desigualtats al món i la desigualtat de gènere amb la voluntat de transformar i conscienciar la societat que els envolta.

Durant els dos últims mesos, a l'aula, han treballat els Objectius de Desenvolupament Sostenible, principalment els relacionats amb els aspectes de Desigualtats Internacionals i de la Igualtat de Gènere. L'acció forma part de les Iniciatives Juvenils del projecte Get Up & Goals, gestionat per Coopera ONGD.

Museus de Reus i el INS Josep Tapiró col·laboren des del curs 2020-21 amb una visió transversal sobre la funció dels museus i l’art a la societat.

Podeu visitar l'exposició des del 4 fins al 18 de juny, els divendres de 17 a 20 hores i els dissabtes de 11 a 14 i de 17 a 20 hores.