29/03/2023

Visita comentada per a celebrar l'aniversari de Galeria Anquin’s

Demà 30 de març, Pepa Quinteiro, directora de la galeria, explicarà la trajectòria dels 50 anys en el mon de l’art de Anquin’s.

El format és una ruta que començarà a les 18h per l’exposició Vincles (C. Campoamor, 2 43202 Reus) i acabarà a Cal Massó amb l’exposició 50 anys d’art.

El Centre d’Art Cal Massó acull des del passat 25 de març i fins al proper 14 d’abril la exposició Galeria d'Art Anquin's. 50 anys d'art.

L'exposició consisteix en un gran timeline que ocupa les parets de l'espai cal Massó amb totes les exposicions fetes amb fotografies, catàlegs i pòsters. Comissariada per la pròpia galeria forma part del programa d'activitats que Anquin’s ha preparat per a celebrar, enguany, el seu aniversari.

També es pot veure un vídeo creat per MABS i amb el patrocini de la Fundació Reddis amb testimonis que donen la visió dels 50 anys de la galeria.

Al la seu de la galeria, es pot veure aquest dies Vincles, la mostra d'obres de cinquanta artistes amb què actualment mantenen amb la galeria un vincle. Cada pintura o escultura ha estat creada o seleccionada especialment per formar part d'aquesta exposició.

-30/03 a les 18h visita comentada Vincles + 50 anys d’art

Reserves al tel. 666674996 o a [email protected]